Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Thomas - 24 januari 2010 16:50

Har gjort en bedrift att ta mig ner och genomfört ett friskis och svettispass dvs. medelgympapass med några kolleger från jobbet igår lördag.

Det va tungt, men faktiskt så roligt och jag trodde inte min rygg skulle palla helt ärligt,men trots smärtor o tjyvnyp i muskeln på höger sida som retade mig så otroligt mycket genomförde jag alla övningar ändå.

Jag blev frustrerad och arg för att det stoppade mig en del,men det gav mig även motivation att kriga o inte ge efter. Nu Dagen efter så ja jag e lite öm men jag e faktiskt mkt nöjd med min bedrift,många andra hade nog skrattat gott åt mig,men va fasen man lever bara en gång och ska man komma till toppen så måste man känna på svett,smärta o glöd.

Känns som jag kommer gå på ett medelgympa pass igen för att det va en del bra ryggövningar som jag även behöver så varför inte, dessutom behöver ju få upp kondisen lite också, ju mer tränad du är desto bättre mår du.

     


Ovido - Quiz & Flashcards