Alla inlägg under oktober 2011

Av Thomas - 29 oktober 2011 18:26

Då Har jag nu inhandlat grejer till bordet som ska kläs om och lagas, sen är nästa sak att fixa fram lokal som jag e på god väg för och fixa. till sist men inte minst fixa brochyrer att dela ut,samt ragga medlemmar till min klubb.

Tränings fasen, planen är på gång, inväntar bara lite små detaljer och tränings verktyg,sen tror jag att allt är komplett för att köra hårt.


Kommit till insikt med en sak att vara på spar låga ett bra tag gör en mer motiverad till förändring,motiverad Precis så blev det i mitt fall, jag hade iof sig lovat mig själv från den dagen ryggen gick sönder att jag skulle komma tillbaka.Att det tog tid och att man tappat sugen o motivationen imellanåt var väl väntat som alla andra råkar ut för.

Men ibland så kan det va bra att få en helt nystart.


Att jag alltid har haft en enorm vilja o styrka inombords har väl gjort att jag orkat mer än dom flesta, Den har satts

på enormt prov dom senaste åren men jag har tagit mig igenom det och nu står jag här som utlovat.


Så nu imorn söndag ska jag laga,klä om bordet o fixa ,så inom 2 veckor är allt i full gång precis som jag planerat.

mer info kommer...  

.


Av Thomas - 27 oktober 2011 21:36


Efter en lååång frånvaro tid med mycket  besvär av diskbråcket i ryggen, som jag fick 2009 som raserade min

 armbrytnings 'Tränings o tävlings karriär för en lång tid framåt har nu nått sin ända.

Efter några fåtala små tränings o tävling återförsök och misslyckade så har jag nu ransakat mig själv och funderat rejält.

Har lyckats hitta nu det där lilla som saknades för att återfå kontrollen över allt igen.

så från och med nu så återuppstår jag  med ny form , nya ideer, nya mål och en plan som jag kommer

definitivt att genomföra oavsett vad, det kommer kosta mig personligen, fysiskt, psykiskt.

Har en hjärn vilja, och en mycket STOR energi på slag nu.


Dom närmaste 2 månaderna kommer ni få läsa om min satsning till den topp jag nu bestämt mig för att stanna på.

Så följ med och håll utskick...       

Ovido - Quiz & Flashcards