Alla inlägg under september 2009

Av Thomas - 18 september 2009 13:13

Hej igen!

En snabb reume av det som har hänt mig.

Jag ådrog mig diskbråck den 5 april och den 1-2 maj skulle jag ha tävlat sm men det blev dock tyvärr inte så.

Sen den 5 april har jag gått o haft diskbråck,men det positiva nu är att den 7 juli fick jag en operationstid.

Jag gått med oerhörd värk o svårt o gå, trodde jag det va slut med mig men så....

 Operationen lyckades o nu från den 7 juli har jag haft en hård rehabilitering av ryggen och det ser mkt bra ut. 

Tränar mycket rygg och ben. Det blir mycket vattengympa,o cykling samt ben styrka.


Nu den 18 september så e jag på gång och jag har målet framför mig,

det är att komma tillbaka till armbrytningen och träna ,tävla som förut.

Så börjar träna armbrytning försiktigt i oktober och nästa år 2010 februari ska jag

åter tävla min första tävling Golden arm sen 8 månader frånvarande.


Jag har min energi o styrka och mål nu så nu tränar jag hårt för och komma tillbka starkare än nånsin.


fortsättning följer....


Thomas 

Ovido - Quiz & Flashcards