Alla inlägg under januari 2013

Av Thomas - 15 januari 2013 21:02

Känns otroligt motiverande o lätt nu när man fått ordning på allt igen efter mycket besvär.

Min års planering e så gott som klar för 2013 och nu får inget gå fel,måste hålla mig hel nu. finns inget annat i min skalle att hålla reda på för det e mitt viktigaste mål av allt för att detta ska överhuvudtaget lyckas.

Rasar jag så ska jag resa på mig lika snabbt. Läsa o se mkt på olika tränings upplägg o va så aktiv nu som det bara går

om jag så ska krypa fram o göra övningar i snö vädret för o få resultat så gör det med smärta o tårar om så. 

Det e mitt år 2013 kom igen nu TOMPA!! Har nog alldrig längtat så hårt efter att få tillbaka denna känsla igen. Ni kanske tycker att jag borde tänka till engång till så att jag inte gör mig själv besviken, men saken är att det har jag redan tänkt på och visst det kommer komma baksmällar som så många gånger förr,men denna gång är annorlunda o tankegången o sättet likaså. Frågan som  säkert ni vill ha svar på är väl om ryggen kommer hålla och om det e värt denna uppoffring?. Svaret är  ju som sagt att jag hade väl aldrig startat detta så noga nu om jag inte va säker på vad jag verkligen vill helhjärtat. som bekant så e jag envis o seg o hur många gånger har jag inte rest mig upp o kommit tillbka när jag fått domen om ryggen igenligen gäller. Jag har bevisat att ingenting e omojligt dels för mig själv och andra. som en enkel formulering på allt detta så säger jag bara:

it aint how hard you hit, its how hard you can get hit and keep moving forward.  




Av Thomas - 14 januari 2013 23:23

Nytt år va det ja 2013 och det är ett år av nya starka mål och möjligheter.

Har som mål 2013 att satsa på armbrytar karriären seriöst igen efter en låååååång frånvaro.

Visst jag har nog tappat mycket men muskel minnet e nog kvar där inne någonstans, så dags o plocka

fram den nu rejält.

För att få snurr och motivationen på hög nivå så har jag tillbringat veckor och månader åt att bygga 2 st armbrytar bord aldeles själv,samt fixat ihop en grym armbrytar spelista på spotify,satt upp chins stången hemma och  fixat lite med hemsidan. Nu fattas bara att jag ska ha en plats med borden att ha dom på och några jag kan bryta mot oxå.


Kan det bli bättre en så här just nu?? Tror knappast det va. Bilder och mer därtill kommer snart.

E rejält taggad o motiverad,för detta året ska det minsann tränas o tävlas igen. The DEMOLITION MAN is BACK!!


Så till er alla från mig nu KÖÖÖÖÖR VIIII !!!          



Ovido - Quiz & Flashcards