Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Efter ett lååååångt frånvarande!

Av Thomas - 4 november 2013 23:21

Detta har inte funkats så bra som jag hade hoppats o vill på. Helt sjukt men saken e att jag hela tiden fått avbryta träningen i sin helhet och inte fått den att följa 1 mån ens, pga omständigheter. Asstrött, o besvikelsen har varit enormt stor. Men nu e det nog och jag bara vägrar det få bli stopp NU mera. Så startar vi om från basen helt. Ändrar helt om och byter insynsvinkel, första som skett är att byta gym o planering in i minsta detalj. Nytt mål 2014 ska jag va i topp form som aldrig förr har skådats eller märkt. Jag vill vara den jag va för några år sen. Stark,tokigt målinriktad och känslomässigt stabil. Det ska jag bara vara 2014. Nu börjar resan...... Hänger ni på?? Jag ska göra oavsett allt för att det ska gå vägen, oavsett hinder. Mot TOPPEN jag bara ska. :) Tips o råd emot tages o vill man följa min väg mot toppen så ger det mig ännu mera motivation. Nu köör vi :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas - 2 mars 2014 19:04

Efter en hård bakåt frånfälle så e vi tbx på banan igen. Nu är det tok focus på SM i vimmerby den 27-30/3 så nu ska jag leva min dröm o bara focus på mig själv. Fram till 27:e så det bara jag själv o träning som gäller. Roligt att dessutom fått återu...

Av Thomas - 14 januari 2014 22:34

Det som har saknats hos mig i träningen och bevisats oxå att det va just detta som behövdes för att få det att funka 100%. Var ju denna frukt och grönt dörren som varit stängd och jätte svår att öppna. Men nu har jag lyckats få den öppen. Genom juic...

Av Thomas - 1 januari 2014 20:52

Första dagen på 2014 och jag är igång. Det e nu det ska upp till bevis, så nu är det bara allt eller inget. Ni annar inte hur skönt det känns att få känna styrkan, friheten och den enorma possitiviteten. Vill att ni ger mig några härliga tips för 201...

Av Thomas - 30 december 2013 21:24

Detta kan nog inte bli så mycket högre motiverande och inspirerande när man får följa kända idrottare som förbereder sig stort och noga, planerar träning,mat sömn osv inför sitt stora deltagande på just ett Os i sotji. Så kan dom så kan även JAG nu...

Av Thomas - 29 december 2013 16:24

Nu har jag skaffat på mig mer kunskap och förståelse hur musklerna är funtade genom att skaffa två tokigt bra böcker om anatomin. Nu kan ingenting gå snett. Får jag ont osv så har jag lösning på vissa problem iallfall. Dags att bara kötta på nu. Om e...

Ovido - Quiz & Flashcards