Alla inlägg under oktober 2012

Av Thomas - 21 oktober 2012 23:23

Att få hitta och återuppleva glada starka minnen gör en starkare. Så hittade en gammal bild som för mig betyder mycket. Det gjorde mig stark i hjärtat och själen och fick mig att inse att jag har tappat grunden till vissa saker.Dags att ta hämta grunden igen.Bygga nytt med denna grund som främsta första sten. För grunden är den du alltid återvänder till när inget funkar, Den grunden funkar oavsett. Its never get easier but you get stronger.

Av Thomas - 17 oktober 2012 13:27

Då gjorde man ett gym pass då. Det vart ben och cykling o lite rygg. Men det va seeeegt o tog emot som faaan, o ville lägga av fast jag genom förde det med kriga instinkt o gick genom smärt tröskeln. Dags för pass nr 2 Idag o kanske det känns lättare? Hmm får ge vad jag kan ge... Ska detta gå så måste man kriga sig igenom passen. Resultatet och kvittot på att det funkar visar sig säkert. :) här ska ni få 2 st låtar som e grymma o nåt att ha i tankebanan när det är motgång. Låtarna Lift, och learn to fly med shannon noll. Spotify, youtube. / Thomas :)

Av Thomas - 15 oktober 2012 21:40

Sådär då har man haft ett rejält bakslag , ryggen rasa och tappa kännsel och styrka i höger ben för ca 3 v sen. Iscias nerv i kläm som fan. Detta tagit mig hårt igen och nu har jag verkligen funderat på att jag kanske är helt slut.

Men efter  5 gången nu av återfall så är jag såååå trött på detta skit  att alldrig få va hel fram till målet.

Nu har jag vänt upp o ner på varenda sten, väg o tränings övning, men inget tycks hjälpa så frustrerande.


Jag har gjort mkt övningar som jag blivit tilldelad av olika sjukgymnaster o följt men va faan händer??


Invänta dock svar på magnet kamera få se vad den säger om det är ett nytt diskbråck på g  eller nåt annat?

oavsett resultat så har jag bestämt mig för att fixa detta engång för alla. Jag kastar in alla kort jag har kvar

och sökt nu expert hjälp från usa och personlig tränare på gymmet nu. Funkar inte detta nu då blir det

Stel operation för jag orkar inte ta mer bakslag.


Men En sak e positiv iallalfall att målet den 24 nov ska jag dock nå. Ger mig fasiken inte

Vi tänder gnistan o väcker energin o ger envisheten en rejäl fight om vem av oss som kommer vinnande ur denna strid. Fram till 24 nov r det en kamp om övlevnad o styrka. JAG ska till och TÄVLA NORDISKA!

om det så ska kosta mig gråtandes, blödandes , svettandes.   





Ovido - Quiz & Flashcards