Alla inlägg under april 2013

Av Thomas - 30 april 2013 13:14

Dags o lägga i en högre växel och toppa denna mål planering. På torsdag ska jag på kropp scanning, få veta exakt vad jag saknar och behöver för att få kroppen i så grymt bra skick som möjligt om jag nu ska ta mig mot toppen. Väldigt inspirerande och motiverande att jag lyckas få tag i en som jobbar med just sånt här. Kommer bli as bra. Gott folk vill man så kan man :) Alla e vi unika o bäst på sitt eget sätt o vis. Jag kan o vill iallfall och hoppas det hjälper andra på vägen som fastnat i sitt ekorr jul. Yeh !!!!! :)

Av Thomas - 29 april 2013 21:22

Att känna känslan och bestämdheten allt eller inget är rätt klart språk, och det menar jag med att det är den känslan som är hos mig nu.  inget som får mig att tänka annorlunda. Antingen satsar du med hel själ och hjärta eller så gör ingenting. Går inte å köra o ligga på någon form av mellan fas hela tiden o tro att du kommer bli starkare och bättre.

Dags o köra eller lägga ner, valet är glasklart. Otroligt trött på bli hindrad av det mesta nu.


Känner en otrolig känsla av revansch och mål planering nu, världen möter dig inte halvägs.


Så efter att verkligen ha ransakat mig själv efter allt o lite till så stod det klart för mig att jag ska stå på toppen oavsett hur eller med vilka. för mot toppen ska jag, mot formtoppen som jag hade år 98-2005.


Vad krävs av mig då? Jo ett 100 tal samammansatta fungerande träningspass olika övningar,sova,äta ordentligt och framförallt inte ge vika eller låta dig nedslås.


Från och med nu så är det inge andra tankar i  mer focus än jag själv o min träning.

Vill ni följa  med så häng på för här ska jag nu hålla ett ruggigt strikt och motiverande energi rik possitiv inställning till mig själv och träningen oavsett med eller motgång.

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖR VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ! YEH!!!!!!         




Ovido - Quiz & Flashcards