Alla inlägg under juni 2012

Av Thomas - 4 juni 2012 22:10

Det börjar tufft 1 juni startade min resa mot förändrigen av kroppen som kommer hålla i sig nu strikt i 30 dagar.

Kosten ska ändras och mkt övningar ska kämpas  svettigt o kämpas hårt igenom.

Första  4 dagagarna varit rätt oki, mkt jag känner igen sen förut,men när man inte gjort dom på ett

tag då känns det kan jag lungt lova er :)

Känns otroligt roligt o inspirerande att få hjälp av en pt med ordentliga övningar o kost. Har aldrig gjort nån sånt här förut, och jag ger det en chans o utmaning.

Alltså Så har jag gått med i en utmaning på 30 dagar att förändra kroppen till det mkt bättre.

Man kan vinna en resa värd 53. 000 och få en pt utbildning på det. Men jag gör detta igentligen för mig själv, fast man inspirerar andra oxså på vägen. :) Ska försöka lägga upp bilder o video under resans gång om det går.


Nä nu måste jag dra vidare och fortsätta pass 2. See yeh     





Ovido - Quiz & Flashcards