Alla inlägg under april 2009

Av Thomas - 22 april 2009 18:01

Så var träninguppladningen inför SM 1-2 maj i full gång, så har jag haft trassel med att komma in på bloggen o skriva så därför ligger jag efter med det, så därför har ni inte fått höra hur det gått för mig tyvärr.


men jag uppdaterar er nu med det som senast har hänt, jag tränade för fullt nu inför sm 1-2 maj och det gått bra, men så har jag nyss fyllt 30 den 2april.

Det har gått strålande med den lilla fest jag hade då den 4 april o jag vill tacka samtliga som kom på festen och ni vet vilka ni var, gunnar, sara,anna,anders, maria mfl tack ska ni alla.


den 5 april söndagen drog jag på mig en ryggskada av helt okänd anledning , men jag böjde mig ner för och ta upp en pappers korg och då small det i ryggen och jag kunde knappt gå. måndagen däefter åkte jag in med blåljus till akuten pga det small återigen och jag svimmade.

så legat inne över påsk på sös för att få veta vad det var i ryggen o nu har jag då fått veta det som inte fick hända. DISKBRÅCK! så kontentan av detta är att jag inte kan träna o tävla på 3mån och jobba vet jag inte om jag kan gå tillbaka till, Skit och åt helvete med SM! tyvärr så allt jag gjort o tränat inför dettta är nu borta o vem vet när jag kan åter börja... Så nu återstår det Rehabilitering o smärtstillande tabletter osv ett tag framöver. suck....

Jag e frustrerad, arg, besviken m.m


Återkommer med mer info om hur detta utvecklar sig.


Thomas

Ovido - Quiz & Flashcards