Alla inlägg under augusti 2012

Av Thomas - 26 augusti 2012 22:04

Att se andra armbrytare O deras framfart gör en otroligt motiverad o att dessutom se lisa norden vinna vm i triathlon. Dessutom få se filmen the exbendbels 2 med ett par riktigt tuffa coola skådisar gör ju saken inte sämre , att fixat enumera pumpande musik till gymmet. :) Är såå tok taggad att jag svårt i sitta stil :) Nu köööör vi :)

Av Thomas - 22 augusti 2012 18:35

Att ha tränat ett tag på bra nivå gör en motiverad o inspirerad och läsa pierre näsmans grymma liv och

  andras  inspirerande liv gör en ännu mera laddad.

Att läsa hur susanna kallur har haft det kämpigt och hennes tankar o  motivation för o komma tillbaks på elit nivå med

33 cm lång spik i smal benet inopererad, det kallar jag enastående vilja o mål sättning.


Nu har jag dessutom börjat få kläm o kontroll på allt, så ingenting är omöjligt nu.

Dags o sätta fart o höja ribban ännu en nivå.

För mig är viljan, styrkan motivationen o att göra allt i minsta detalj viktigt för att inte tappa fotfäste o bli besviken.

såg en dokumentär om arnold swartchenegger hur han lyckades bli en grym bodybuilder o vinna 7 gånger helt  obesegrad.

Lite kul o se o en dokumentär från 77. visst det kanske inte är helt riktigt , men kul att få se gym delen och hans tankar

och ideer om allt.  pumping iron heter filmen.

Letar efter mer dokumentärer o mer inspiration som jag kan dra nytta av, så rekomendera mig nåt bra. :)

Dags o dra o träna lite nu, Vi höres!    




Ovido - Quiz & Flashcards