Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Thomas - 18 januari 2010 21:33

5:e träningpasset idag har man genomgått och det känns att man varit borta från träning,men det e skönt då vet man att man lever och det fungerar.

idag känner jag mig stark och otroligt motiverad samt att viljan har alldrig varit

starkare som nu.

Som vanligt består träningsupplägget av  uppvärming på wii spel och trampmaskin och för övrigt arm, axel, handleds,underarms, bröst,mag och ryggträning.

Har kommit igång rätt bra, trots att det va stopp i början,men det ska man ju övervinna och gå igenom det med.

Med lite motivations musik som från filmen Rocky så går det utmärkt.

Man är ju så laddad och nu så e det målet golden  arm jag tränar för samt för att komma tillbka mer motiverad o starkare än nånsin.

Kombacken som jag berättade om tidigare är just detta, nu gäller det att bara inte tappa lilla minsta focus på nåt sätt...

Jag har inga större förväntingar på mig själv utan jag tar det lungt o känner mig för lite hur formen är, tar inget för givet eller så utan  kämpar för att hålla mig i den skick jag är nu i. Vad andra har för förväntingar av mig när dom nu läser allt detta och tror om mig samt ser det vet jag ej ,men jag hoppas och tror att dom tänker att jag är förståndig och tar mig för vem jag är samt at dom tycker jag är dutktig helt enkelt.

Imorn ser jag framemot träningpass 6:e  

   






Ovido - Quiz & Flashcards