Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Thomas - 19 januari 2010 20:59

så har man tagit sig igenom 6:e träningpasset med mkt energi och glädje.

motivationen är där liksom glädjen och energin yeh....

Att jag längtat så efter denna stund  kan ni icke föreställa er, det är med blandade känslor fast mest mkt glädje och ett STOR GRATTIS till mig själv som kämpat så hårt  för att komma igen... och resultatet visar sig snabbt på mig som tur är.Att slita hårt i motvind  o inte ge upp visar sitt pris i slutändan.

Även dom mest erfarna och proffesionella idrottarna har kommt igen så det är nog igen nackdel att börja om. för oftas så kan det va bättre det än att köra på som vanligt och fastna o stanna rejält helt plötsligt eller så.

Nu är det exat 1månad kvar till tävling och jag själv lovat mig att jag ska vara i hygglig form tills min första tävling på ett år. Det är bara kämpa hårt o visa att man duger, men som sagt så får jag ta det som det blir även om det facit i hand kan bli vad som helst. Man kan göra  det svårt för sig ,enkelt eller mitt i mellan och därav blir också resultatet.

Vi känner oss mentalt förberedda för detta, nu gäller det även att försöka se till maten,sömnen sköts strikt så det inte blir nåt knas där också.

Då tuffar vi vidare på nästa pass och det blir nu på torsdag.

  



   

Ovido - Quiz & Flashcards