Alla inlägg under november 2013

Av Thomas - 11 november 2013 15:02

Ska idag byta gym till ett närmare gym, ligger bara en trappa ner från mig. Dessutom slipper jag ha tidspress på mig. Dom har ju öppet dygnet runt. Passar mig perfekt då jag jobbar mkt. Som jag väntat på att hitta en lösning som e 100% rätt. O nu e det fixat! Jaaaa nu kan jag verkligen få ordning på saker o ting. Framförallt tränings biten. Vilken lycka vilken grej. Detta underlättar och gör det som att öppna en stängd dörr. Nu kan jag andas ut o verkligen focusera o bli en människa igen. Denna gång kommer det hålla i sig i sträck utan avbrott. Säger bara tack så mycket. Målplanen gör detta mycket mycket enklare o gör mig dessutom lugnare o mer harmonisk och motiverad. Nu kööör vi :)

Av Thomas - 5 november 2013 22:10

Tänkte när jag ändå håller på o laddar om så varför inte skapa sig lite tränings inspiration på hög nivå i höst mörkret?. :) speciellt då dom flesta av oss tappar ork o motivitation. Men INTE jag iallafall så nu öser vi. :)

Av Thomas - 4 november 2013 23:21

Detta har inte funkats så bra som jag hade hoppats o vill på. Helt sjukt men saken e att jag hela tiden fått avbryta träningen i sin helhet och inte fått den att följa 1 mån ens, pga omständigheter. Asstrött, o besvikelsen har varit enormt stor. Men nu e det nog och jag bara vägrar det få bli stopp NU mera. Så startar vi om från basen helt. Ändrar helt om och byter insynsvinkel, första som skett är att byta gym o planering in i minsta detalj. Nytt mål 2014 ska jag va i topp form som aldrig förr har skådats eller märkt. Jag vill vara den jag va för några år sen. Stark,tokigt målinriktad och känslomässigt stabil. Det ska jag bara vara 2014. Nu börjar resan...... Hänger ni på?? Jag ska göra oavsett allt för att det ska gå vägen, oavsett hinder. Mot TOPPEN jag bara ska. :) Tips o råd emot tages o vill man följa min väg mot toppen så ger det mig ännu mera motivation. Nu köör vi :)

Ovido - Quiz & Flashcards