Alla inlägg under december 2011

Av Thomas - 27 december 2011 22:43

Hallå återigen. Det har varit jul och en massa jobb  så därför har träningen blivit lidande :( men nu på onsdag kl 19 kör

vi på som vanligt. Jag köpt mer tränings utrustning så nu är det bara o tok köra.

Fixar gymet o nu ska det gå bra.    Glömde att säga träningarna är nu på måndagar kl 19., onsdagar kl 20. och söndagar kl 12-14.  Ska bli bättre på och uppdatera och berätta mer om mina väg till toppen.


vi hörs o ses   

Av Thomas - 14 december 2011 22:02

  Äntligen så kom det 2st ialafall idag och det blev en liten träning.

Tack nicke för givande träning och du med som jag tappade namnet på. :/


Nu blir det att fixa till gymmet på gården så man kan vara där och gymma samtidgt också,

Har stora planer ,Detta kommer bli bra as bra.


Har ändrat lite träningstider , så dom nya tränings tiderna är söndag 12-14 /måndag 19-21.30

onsdagar 20.21-30 pga gården har öppet måndag - onsdag och mer follk kommer troligtvis ner då o vill köra.


Nu känns det bättre inför träningarna och hoppas det blir ännu bättre.

Dags o planera tränings upplägg nu....

ses på söndag kl 12-14        

Av Thomas - 11 december 2011 19:58

Så var den ännu en lördag av träning som inte gick o genomföra pga ingen kommer.

Tror helt enkelt att jag inte nått ut tillräckligt och att lördags tiden e inte ok.

dels för att alla e ute o festar fredag o är bakis på lördag, eller så har dom annat o göra.


Men jag ändrar träningstiden från lördag till söndag så kanske det nappar bättre.?+


Vi får ha tålamod o försöka göra det bättre. Men nu på onsdag den 14 dec kör vi som vanligt.


Annars så får jag väl träna med mig själv i stället, jag ska ju till sm i slutet av januari så

det hindrar mig inte från att komma i form . Nu jäklar kör vi.....     


Av Thomas - 8 december 2011 20:17

Det har inte kommit några på träningarna som jag satt upp ,trots att jag gått ut med lappar om det hela.

varje onsdag o lördag sen 16 nov så har ingen dykt upp. :( Men så är det man kan tydligen inte få allt o fungera perfekt.


Det e bara o köra på och försöka hitta nya sätt att få det hela o funka, Jag ger mig inte,annars får jag väl en tränigstid med mig själv om så.det kanske ger nåt i slutändan :)


Men nu på lördag 11 dec e det träning som vanligt kl 12  hoppas fler kommer då.


    


Ovido - Quiz & Flashcards