Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Thomas - 7 januari 2010 22:10

Har reflekterat hur jag har fått tillbaka energi o styrka och humöret som jag tappat en del sen olyckan.För första gången på väldigt väldigt länge känner jag att jag ändrat några saker till nåt aldeles  helt nytt. fått en helt ny känsla

tex på jobbet , har jag fått mer energi och gör saker på mer energi rikt sätt, vågar göra mer saker,tagit mer frihet,mer possitiv inställd.

 Med träningen så byt ut en del saker som övningar och planerat mer nogrannt för framtiden,vad jag vill uppnå med träningen,tävlingen och vad som är rimligt.Fixat till så jag får riktig massage ockå.

Skaffat dom saker som jag behövt till träningen, fixat till hemsidan och skriver på bloggen mer flitigt.

Det som återstår som jag också planerat sen länge och som legat nere  är att ta tag i att fixa till  2st bord som står på två fritidsgårdar, ett som redan står (krusboda, och ett som ska till nyboda) samt se till att få mer undgomar att börja bryta arm och förhoppningsvis börja i min klubb tyresö armbreaker så snart.


Vad sägs om detta? kan man få detta att fungera i praktiken i långa loppet?

med mycket självdiciplin kan man få allt att fungera bara man har energi och

humöret att vilja förändra........


             




Ovido - Quiz & Flashcards