Alla inlägg under mars 2013

Av Thomas - 13 mars 2013 20:08

Ny motivation inleddes med hemma bygge av ett grepp verktyg till armbrytningen. Ett led i min träning för att öka energin och motivationen rejält. Känns riktigt bra faktiskt. Mot nya höjder o toppar kom igen nu. Alldrig ge upp. :)

Av Thomas - 10 mars 2013 21:18


jag hade ju som mål  att komma tillbaka och tävla golden arm och sm som jag skrev om tidigare, men dom målen raserades fort och brutalt av olika anledningar tyvärr, så har varit på riktigt sparlåga. Men det är dags att även ta sig igenom nederlag som sånna.

Så nu försöker vi bygga upp nytt helt enkelt, få fart på bordsbygget och träningen skall bli bättre än den varit.

Nu raderar vi allt gammalt och börjar på nått nytt och går nu i 3 månader in i en totalt focuserad period på mig själv och träningen. Min väg krossas alltid av oförutsedda händelser som jag måste tackla och lösa, det får va slut på sånt nu.Har ju vilja, målen och planen klar nu så  nu får inget stoppa mig snälla. jag ska slita, köra kämpa om jag så ska krypa fram för att nå dit jag vill och trivs som bäst. Va mig själv, få träna, focusera o va glad , känna motivation, hunger igen.


Så hjälp mig fram gott folk behöver ert stöd NU som alldrig för. för nu tar det gammla slut HÄR idag och det nya tar vid i IDAG!        

Ovido - Quiz & Flashcards