Alla inlägg under december 2009

Av Thomas - 29 december 2009 18:25

Då siktar vi på ännu ett nytt år 2010 som ska bli mycket bättre än 2009.

Jag brukar inte ha nyårslöften och planer ,men nu har jag det som jag tänker berätta för er.

Mina planer o sikte är: 1. Att hålla mig frisk o skadefri på alla sätt.

                                  2. Träna bättre o tävla så mkt det går under året.

                                       komma till bka till den formen jag va engång i tiden.

                                  3. Updatera bloggen  bättre

                                  4.  Ge allt jag har o lite till

                                  5. va än bättre människa på alla det sätt som går.

                                  

Det va lite av mina planer o sikten jag har, hoppas att dom blir uppfyllda. även om det ska gå hårt åt mig denna gång med så kommer jag inte ge minsta vika, för jag vill till toppen för den som jag nått och ramlat ner ifrån så många gånger. Nångång är det faktiskt min tur och få stanna kvar där o känna Äntligen.


Nu kör vi 2010 svik mig inte nu..... :-)

Av Thomas - 29 december 2009 18:08

Då har slutet på 2009 kommit till ända och ja vad kan man resumera av detta år??? jo att jag har enbart tävlat en tävling och det var golden arm i februari.

träningar inte godkänt alls.

Sen kom det som satte stopp helt och det var disckbråcket i ryggen som jag fick i april iår som jag sen gjorde en operation för, och den lyckades.

Men vägen tillbka var längre o jobbigare än vad jag trott. Tränat och försökt komma nogolunda på fötter men det blev inte alls så som det var tänkt o gjort.

Så nu är man här på slutet av 2009 och funderar över året. Vad hände? vad tog allt vägen?vad tog jag vägen??? Frågorna är många men är det nåt o fundera över igentligen??? Nej vi tar nya tag i stället o försöker glömma detta år med katastrofer, siktar o fundera ut en ny plan för 2010 istället.


Gott slut och gott nytt år på er alla där ute!!!

Ovido - Quiz & Flashcards