Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Thomas - 5 januari 2010 21:37

Då var det dags för start av träning för armbrytning och av kropp i sin helhet,

trots ruggigt kallt ute, och lite små skavanker ännu fast  hömuret och energin är på topp. :-)  Vi har tagit fram vikterna, och smörjt upp hemgymmet som stått stilla ett tag pga ej fått använda vikter. Men nu får jag ifall köra max 6-7 kg tills vidare visst det låter lite för er som tränar hårt och som ej har permanent skada i rygg iallafall.

Jag får dock anpassa mig efter dom förutsättnigar jag har nu efter en dickbråcksoperation och göra det bästa av det helt enkelt, men kan komma långt ändå trots låga vikter,får helt enkelt knepa o knåpa lite så funkar det till slut som bäst. vill man till toppen så funkar allt eller vad säger ni?

först lite uppvärmning av lite trampmaskin sen Träning av rygg, biceps,triceps, underarmar, bröst och mage och som avslutning lite klassisk massage på yantra mattan alternativt elektriska masssage stolen. Låter som en bra början på ett upplägg när man har varit borta från ordentlig träning i 8 månader,måste börja nånstans antar jag...    


som sagt håll till godo av läsning och mer kommer inom kort....


Ovido - Quiz & Flashcards