Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

7:e träningspasset och det är sååå kul.

Av Thomas - 21 januari 2010 22:18

Ännu ett träningpass har gjorts 7:e i raden. motivationen är hög och glädjen är som störst. Vilken fart jag fått och vilket underbart träningsupplägg jag har, det är som sagt 6 st övingar bara ,men som fungerar precis som jag tänkt ut det hela. Håller jag detta nu strikt till målet jag satt upp  så har jag faktiskt presterat nåt från garanterat underläger till överläge på väldigt väääldigt länge.

Har faktiskt gått tillbka till basic övningar som jag engång började med vid 18års ålder igen. Det visar sig faktiskt funger bättre för mig,känns stabilare på alla vis.

Varför ska man gå ifrån basic? när det är den du alltid har som säkerhet om nåt inte fungerar och som alltid fungerar oavsett.

Har fått sån liv i kroppen igen,mentalt också så tänker jag ej längre vaför det är jobbbigt när det fastnar oavsett vad det än gäller. utan istället kör jag och löser problemen på engång. jag är dock inte negativ utan ser stoppet eller problemet som en utmaning. Det ger mig motivationen att prestera bättre som människa.

Den enda du igentligen ska ha som motståndare är dig själv. pga du gör saker bättre, du mår bättre och du kämpar bättre när det verkligen gäller.


Nästa träningpass imorn fredag då kör vi igen jihaaaaa yeh :-)

Och på lördag ska jag på ett träningpass med arbetskolleger men det får ni veta

vad det är imorn, håller er  till tåls så länge.....

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas - 2 mars 2014 19:04

Efter en hård bakåt frånfälle så e vi tbx på banan igen. Nu är det tok focus på SM i vimmerby den 27-30/3 så nu ska jag leva min dröm o bara focus på mig själv. Fram till 27:e så det bara jag själv o träning som gäller. Roligt att dessutom fått återu...

Av Thomas - 14 januari 2014 22:34

Det som har saknats hos mig i träningen och bevisats oxå att det va just detta som behövdes för att få det att funka 100%. Var ju denna frukt och grönt dörren som varit stängd och jätte svår att öppna. Men nu har jag lyckats få den öppen. Genom juic...

Av Thomas - 1 januari 2014 20:52

Första dagen på 2014 och jag är igång. Det e nu det ska upp till bevis, så nu är det bara allt eller inget. Ni annar inte hur skönt det känns att få känna styrkan, friheten och den enorma possitiviteten. Vill att ni ger mig några härliga tips för 201...

Av Thomas - 30 december 2013 21:24

Detta kan nog inte bli så mycket högre motiverande och inspirerande när man får följa kända idrottare som förbereder sig stort och noga, planerar träning,mat sömn osv inför sitt stora deltagande på just ett Os i sotji. Så kan dom så kan även JAG nu...

Av Thomas - 29 december 2013 16:24

Nu har jag skaffat på mig mer kunskap och förståelse hur musklerna är funtade genom att skaffa två tokigt bra böcker om anatomin. Nu kan ingenting gå snett. Får jag ont osv så har jag lösning på vissa problem iallfall. Dags att bara kötta på nu. Om e...

Ovido - Quiz & Flashcards