Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Thomas - 19 mars 2009 20:05

Ännu en dag mot målet det inspirerande målet,

som vanligt blir det armhävningar,men nu ökar vi till 50 st innan frukosten.

Inga smärtor eller känner mig trött eller så, vilket är goda tecken och inte har jag tagit i mer än vad jag klarar av att handskas med således full kontroll fortfarande.

Det vanliga på jobbet igen plocka, lyfta,mmen nu försöker jag hålla saker o ting i armarna med lite svårigheter så träningen blir mer effektiv för armarna, undermararna utan att tappa nåt.

Bra lunch igen med grippers träning på lunchen, och lite vila.

Åter hemåt med grippers i handen o träning på gymmet ikväll igen, men dock nu så lagt till lite bordsteknik, kliver ner till källaren där jag har bordet och kör med gummiband som motståndare på bordet o försöker få lite teknikträning, så väl på tävlingar ska jag va 100 säker på att inte känna mig osäker och att jag ska ha en basic plan om jag håller på förlora.

Ovido - Quiz & Flashcards