Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Thomas - 11 mars 2009 22:12

Dags för dag3 och dagen började med 40 st armhävningar på morgonen före frukosten, och inte känner jag mig svag eller ont någonstans utan bara extremt focuserad och motiverad samt på gång.

Jobbet även idag mkt plock o lyft som alla dagar igentligen, känner mig glad att jag kan använda träningen i jobbet lite granna, så nåt dåligt samvete får jag nog inte om jag missar en träningdag om det inte blir så.

lunchen stadig ännu idag också och en protein drink o dessutom lite grippers träning på lunschrasten la jag även in.

Så väl hemmgång igen fast denna gång i timme senare kl 18 men lika välklädd o grippern i handen, 3 km hemåt.

Denna gånng vart det middag vid 18.45 och träningspasset vid kl 20.

passet bestod av armhävningar, chins, biceps, triceps,axlar,underarmar och mage övningar.

Ovido - Quiz & Flashcards