Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Thomas - 19 maj 2012 19:52

En Bra start på helgen, mycket sol, varmt. Tog ett beslut idag att jag skulle gå en runda på ca 8 km alltså power walk med grym tränings musik, bla vangelis conquest of paradise, rocky musik och ac dc samt Grippen (Handstarkaren i handen o trycka på runt slingan. Så Motiverad o full av energi gav jag mig ut. :)

Kände mig fri och absolut helt avslappnad. Längesen man kände det men eftersom min plan som jag har fixat o tankarna kring det så gör det mig att jag BRINNER av energi o viljestyrka nu. 


När jag väl kom hem efter rundan så var jag rätt mör i händerna o underarmarna men otroligt NÖJD :)

Vad kan man begära av vackert strålande solsken,sol brillor  med musik o gripper  i högsta hugg. 


Kan knappt bärga mig till nästa pass imorn igen och då blir det mer än bara den träningen :)


Ha en otroligt härlig helg alla !        



Vill bara träna på nu hela tiden resten känns som det kommer i andra hand.


Ovido - Quiz & Flashcards