Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Thomas - 1 januari 2014 20:52

Första dagen på 2014 och jag är igång. Det e nu det ska upp till bevis, så nu är det bara allt eller inget. Ni annar inte hur skönt det känns att få känna styrkan, friheten och den enorma possitiviteten. Vill att ni ger mig några härliga tips för 2014 när det gäller min träning. Jag vill lyckas bevisa både för mig och för er att det inte bara är massa snack utan att den fysiska bevisningen också visar sig. Första etappen nu att nå är tävlingen golden arm 22 februari. Den ska jag bara genomföra och visa att jag är tillbaks där jag var engång i tiden. Min första tävling var där 98 och ett silver och ett brons då jag tog. Minnen säger jag bara som gör en så taggad och fokuserad. Dags o skapa mer nya minnen man får bära med sig. :)

Ovido - Quiz & Flashcards