Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Thomas - 2 maj 2013 22:15

Har haft ett hjärn spöke och nåt som saknats mig rätt länge samt känns som nåt varit galet. Så jag tog tag i saken och gick gjorde en kropps scaning för att få ett svar, kvitto på allt. Så resultatet var riktigt bra :) min metaboliska ålder i kroppen 19 år även om jag nu är 34 år. Samt fett o vatten osv låg bra till till oxå. Det som är för lågt är själva muskelmassan som jag hade lite på känn att det va lågt. Men det blir STOR ändring på nu kan jag utlova. :) skönt att få veta vad man står någon stans. Nu är det bara köra järnet o förändra det till max. :) om 2 mån ska jag göra en koll igen så tills dess ska det vara en bra skillnad på muskel massan. Dags o jaga sig själv och enbart focus nu. All in annars e det meningslöst. Du styr ditt öde,din vilja och din väg. Du kan du vill,du vågar och just du är bäst glöm alldrig det :)

Av Thomas - 2 maj 2013 13:54

Nu är nu så inget annat.

Ovido - Quiz & Flashcards