Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Thomas - 30 januari 2012 22:10

Efter ett misslyckat träning upplägg och ett dåligt sm tävling av mig så har jag funderat

och nu är det bara o lägga allt gammalt bakom sig och se framåt.


Nu ska det tränas för fullt inför Golden arm 25 februari  i E-tuna. Då jag nu vet vilka som jag har  i min viktklass så kommer jag jaga för o komma åter på toppen igen. Träning är bara min prioritering nu fram till tävling, samt

styra upp så andra får komma o testa på. armbrytning.


Har sån eld inom mig att jag kommer göra allt för o visa att jag kan.

Allt annat som varit e glömt o nu kör vi nya tag med nya ideer o tankar o mål.


Fick dessutom igår ett trevligt mail av en tjej som gjärna vill testa på o ch träna armbrytning och det kommer  jag förvalta myckett för o ge henne det hon vill ha hjälp med. Hej Madde tack för att du visat intresse =)


      







Ovido - Quiz & Flashcards